Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

ادا!!!

هین، همانا پس از مدتی ما کمی به نت بازگشتیم و دیدیم یه بنده خدایی که اسمش سمان می باشد و لقبش شکاف آسمون!!! ما رو به یه بازی آسمونی دعوت کرده مبنی بر "خدابازی"!!! جلل خالق!

بگذریم. ما هم که بی کار، گفتیم یه مشت چرندیات بنویسیم آپ کنیم ولی خب این بازی خیلی چرنده آخه!!!

هین، همانا ما بدین بازی دو جواب خواهیم داد که یکیش را اینجا می بینید و زیاد جدی نگیرید و یکیش را در ادامه مطلب خواهید دید که اونو هم نخونید زیاد فرقی به حالتون نمی کنه! کلا همین جوری!!!

اسم:

حضرت الیاس! حالا شما خواستی خدا صدام کن. خداوند، پروردگار، حضرت باری تعالی، حضرت ملکوتی، god، و هر چه آنچه شما می خواهید! کلا من خدای فلکسیبلیم! هر چی صدام کنی جواب میدم. حتی: هوی!

سن:

همانا من الیاس نوزده سال دارم ولی خب سن و سالی ازم گذشته! نوزده سال خدایی کردن با نوزده سال زندگی کردن فرق داره ها! البته شواهد میگن که بچگی ها به اقتضای سنم هنوز حالیم نبوده که من خدام، ولی دلیل نمیشه که!!!

ملیت:

و همانا ما بسیار جهانی می باشیم و همه مردمان رو دوست می داریم و کلا خدای خوبی هستیم! و کلا فاشیست نیستیم که فقط هوای یک ملت خاص را داشته باشیم و کلا هوای هیچ کس را نداریم

تاریخ تولد:

15 آذر. شیرینی یادت نره وگرنه به عذاب الهی دچار میشی!!!

خصوصیات ظاهری:

قد صد و تقریبا هشتاد، وزن شصت و پنج، سبزه، با مو و ابروی پر پشت مشکی. چشم های قهوه ای تیره، معمولا هم درون یک عدد شلوار جین و یک تی شرت یافت می شود! هوووی! بی خود به بهونه خدا پسر همسایه رو زاغ نزن! ن پسر همسایه هیچ کدومتون نیستم!

خصوصیات اخلاقی:

این دیگه بستگی به خودتون داره! می تونم یه لوده به تمام معنا باشم! می تونم هم احمو و بداخلاق باشم. می تونم ساکت و متفکر به نظر بیام(فقط به نظر بیام) می تونم هم وراج و نفهم باشم. می تونم عاقل و بالغ به نظر برسم. می تونم هم اسکل و جلف باشم!!! اصولا ما در طرح و رنگ های متنوع عرضه می کنیم خودمون رو!

کم و کیف رابطه:

اصولا ما هر روز صبح که پا میشیم دست و صورتمون رو بشوریم خودمون رو تو آینه می بینیم و همچنین در مواقع شانه کردن موها! و همچنین در مواقع دیگر. و همانا ما خودمانیم و شما کی می باشید؟

ارتباط ها:

و همانا ما هر گونه رابطه ای را تکذیب می کنیم و همانا ما خدای پاک دامنی هستیم و همانا این وصله ها به ما نمی چسبه! برو خودمون روزیتو جای دیگه میدیم

اهداف – علایق – عقاید:

اصولا ما هدفی نداریم جز خندیدن بعه ریش نداشته خودمان! در همین راستا هم دیر به دیر ریشمان را می زنیم تا گاهی ریش داشته باشیم به آن بخندیم و همانا هدفی است بس باحال! و همانا دلتان خوش است که دنبال هدف می گردید و بروید پی یک لقمه نون بگردید که این روز ها خربزه آب هم نیست!!!

و همانا ما به چشم آبی و موی بلند و زلف افشان و قد سرو و خرامیدن دافان مست و ... علاقه داریم و همچنین به اسکل بازی و اسکل کردن این و اون و حتی همون!!! علاقه داریم و از جلف بازی و کله خر بازی لذت می بریم و همانا همینه که هست!

و در ضمن کلا عقیده خاصی هم نداریم و این مسخره بازی ها به درد فک زدن بی خودی و وقت گذروندن می خوره و تاکید می نماییم برید پی یه لقمه نون!!!

و همانا خواستید برید ادامه مطلب!!!

اوکی، بی خیال چرندیات صفحه قبل! ببین، در کل من اصلا اعتقادی به وجود خدا ندارم! آره! منم میگم oh my god! ولی اصلا دلیل نمیشه که اعتقاد داشته باشم این دنیا خدایی داشته باشه. اینو میگم چون از بچگی به خوردم دادن که خدا وجود داره و من باید بگم oh my god! ولی خدایی نیست! دنیا رو خدا درست نکرده. اگر هم چیزی، کوفتی، زهر ماری بوده که دنیا رو درست کرده، اداره اش نمی کنه! دنیا خودش خودش رو اداره می کنه. دنیا متشکل از موجودات درونشه و این موجودات هر کدوم خودشون رو اداره می کنن و در نتیجه دنیا هم خودش رو اداره می کنه و نیازی هم به خدا نیست که دنیا رو اداره کنه! کدوم نظم؟ کدوم ترتیب؟ کدوم هماهنگی؟ جمع کنید این حرفا! تو این دنیا همه چی هست الا نظم و ترتیب و هماهنگی بین اجزا و پدیده ها! اصولا دنیا یه سری قاعده داره که به طور کاملا اتفاقی به وحود اومدن/وجود دارن و می تونستن هر چیز دیگه ای باشن! مثلا شتاب گرانش می تونست به جای نه و خورده ای، بیست و شش و یک دهم باشه دقیق! یا می تونست به جای رابطه داشتن به اجرام، با احجام رابطه داشته باشه، به هیچ جای هیچ کس هم بر نمی خورد!!!

ولی خب، یه سری جواب این زیر نوشتم واسه اونایی که باز هم معتقدن من هم در نوع خدام خدایی دارم و اگه نداشتم نمی گفتم oh my god! بیا: این هم خدای من!

اسم:

چیزی که وجود نداره که اسم نداره؟ چی؟ پس چرا می گم oh my god؟ باشه! اسمش همین oh my god هست!

سن:

بابا چیزی که نیست سن نداره خو! چی؟ باشه بابا! پس سنش به اندازه دنیاست. هر کی فهمید دنیا چند سالشه، خدا هم همون قدر سالشه

ملیت:

نداره! نه ایندفعه دیگه واقعا ملیت نداره. یعنی همون oh my god هم ملیت نداره! اهل همه جا هست و هیچ جا

تاریخ تولد:

با تاکید بر اینکه خدایی نیست که متولد شده باشه، شاید تاریخ تولدش رو بشه ازل گفت!

خصوصیات ظاهری:

ها!!! اینجاست که میگن چیزی که نیست که ظاهر نداره ...

اوکی، پس شکلش دقیقا مثل دنیاست! اصولا خدای من فرقی با دنیا نداره. دنیا، طبیعت، آدما و حیوونا و جانداران و بی جانات کل هستی، خودشون در تشکیل خدا رو می دن و خدا شبیه هیچ کدوم نیست با اینکه شبیه همه هست. شبیه همه اوناست ولی نیست!!!

خصوصیات اخلاقی:

جواب اینم شبیه بالایی. فقط می تونم تذکر بدم که خدا اصلا مهربون نیست! همون طور که نامهربون هم نیست. عادل نیست ولی ظالم هم نیست. اصلا نیست!!! اصولا بر عکس مسلمونا که معتقدن خدا همه صفات رو داره، به نظر من خدا هیچ صفتی نداره! مرتیکه بی صفت

کم و کیف رابطه:

هین، رابطه بنده و خدا رو میشه تو مایه های قطره و دریا توصیف کرد. یه جورایی میشه گفت من خودم بخشی از خدام ولی اصلا دلیل نمیشه که من خدا رو میسازم(در حالی که می سازم!) یا اینکه خدا بر من تسلط داره(در حالی که داره!) شاید همون که خدا رو دنیا تعریف کنم بهتر باشه. خدا، دنیاست با همه موجوداتش. منم منم! یه آدم وسط این دنیا دیگه!

ارتباط ها:

خدای من اصولا خودش همه خداهای دیگه است! همه خداها هم بخشی از این خدان! اصولا گفتم که دنیا و هر چی توشه و حتی هر چیزی که تو فکر شماست جزیی از خدای لعنتیه! جزیی از زندگیه! جزیی از دنیاست.

اهداف – علایق - عقاید:

اصولا هیچ هدف خاصی نداره. هیچ علاقه خاصی نداره. هیچ عقیده خاصی هم نداره!!!

ببین اصولا فقط یه جور روش خاص برآیند گیری ک معلوم نیست تو ریاضیات حساب میشه یا تو فیزیک یا شاید هم تو روانشناسی یا هر جای دیگه ولی خب هیچ موجود شناخته شده دیگه ای از این نوع برآیند گیری استفاده نمی کنه! فقط می دونم اهدافش یه جور برآیند خاص از همه اهداف ممکنه و عقایدش برایند عقاید موجود و علایقش برآیند علایق موجوده! باز هم تاکید میکنم. خدا همون دنیاست، با همه موجودات توش

نظرات 11 + ارسال نظر
هدی سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 12:02 http://emarat.blogsky.com/

mano koshte in tafsiret madar

aala پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 12:01

in edame matlabet mano morde

نیما - فورتسکیوی سابق! شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 13:20

سلام!

عجیب آشنا شدیم با این شخصیت بزرگوار! این خدا بود و ما نمی‌دونستیم؟! باو خیلی خوفه این خدا!

همه چیش خاصه! کاش زودتر خدای خودمو شناخته بودم اما افسوس دیگه دیر شده

بله دیگه!

با تفکر

سمان یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 17:31

چه عجب!
پس تو رو باید دعوت کنن تا آپ کنی؟

nova یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 06:48

حالا گرفتم منظور سمان از بیو گرافی چیه !!؟ : دی


از کلمه همانا 400 بار استفاده کردی ! این واج اراییش از همه فکر کنم جالب تر بود !!

الی دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 01:21 http://eloonak.blogsky.com

همانا ما همانا را دوست می داریم!

nova دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 06:08

همانا همانا هم شما را دوست میدارد !!

aala دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 18:50

hamanaa ghasde up nadari?

آرمینا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 11:55

اونوخ میگین چرا نظراتمو تاییدی کردم ، این بلاگ اسکای کوفتی که سیستم نظر خصوصی نداره! مجلسش بی ریاس کلا! :D

حس بحث نی ، وگرنه یه دوره خدا شناسی واسه شما خدا نشناس ها میذاشتم! :D

همانا بگذار! البت ما که خودمان خداییم ولی تو دوره ات رو بگذارُ حضار استفاده کونندزج!

نینی پنج‌شنبه 21 مرداد 1389 ساعت 15:38 http://arezoohayetalkh.blogsky.com/

آخه بچه
تو رو چه حسابی میگی خدایی نیست؟؟!!!
پس من اینجا چی کارم؟؟؟؟
بهم بر خوردا

آرمینا پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 21:56

والا قدیما یکی میگفت خدا نیس ، میریختن سرش میکشتنش ، من میترسم بگم خدا هست ، بریزن سرم بکشنم! :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد