Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

شاخدار نامه: شاخدار که پر نداره، خودش خبر نداره!

تو خوابگاه که نمیشه درس خوند، تو یونی هم فوقش تا هفت بایستم. درس پر!

نت که دیگه مثل اون موقع نمی تونم بیام، بتونم هم با تشکر از جناب مستطاب درس و مدرسه دیگه کسی تو نت نیست. چت پر!

پارک و پاتوق هم که رسما تو این تهرون ترجمه نشده اند و مربوط به یه زبان دیگه ان! پارک پر!

رفیق رفقا که شیرازن. رفیق پر!

نقل قول از شاخدار*: "این قدر منفی گرا نباش، نیمه پر لیوان رو نگاه کن"

خب، بذار نیمه پر پیدا کنم. هین، خدا وکیلی تنها نکته هنوز مثبت اینه که شاخدار هنوز در دسترسه. هین، خدا وکیلی اگه این اس ام اس نبود و این شاخدار پایه اس ام اس نبود تا الآن دق کرده بودم!

هین، یکی بهش بدهکارم. یکی؟ هوووم؟! احتمالا بیشتر. هوم، در کل این چند وقت حسابی هوامو داشته. حضرت الیاس وقتی دلش میگرفت، بی کار بود، حوصله اش سر می رفت، اعصابش خرد بود و غیره و غیرات به شاخدار اس ام اس میداد و شاخدار گرام گاهی از معرفت کم نذاشت و همه رو جواب داد. 

شاخدار عزیز ، تشکرات ویژه حضرت الیاس را پذیرا باشید

 

* شاخدار: آن کس که شاخ دارد و شاخ زند یا لااقل در گذشته می زده است!

نظرات 13 + ارسال نظر
hodhodi دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 23:06

shakhdar ki hast??

سمان یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:00

میخوای رشته ات رو عوض کنی؟ بری معماری؟ یا شاید هم الان رفتی؟ ها؟؟
خواهشا ایندفعه رو با یه نفر مطمئن مشورت کن یه کار نکن پشیمون شی. رشته ای که داری میخونی بهتر از معماریه! یه وقت اشتباه نکنی...
ولی موافقم کلا ریاضی خوندم آدم رو به پوچی میکشونه! :D
ها موفق باشی

س.م.ا.ن یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 20:01

خوندن*

H.b.P پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 14:44

رفتی خبر نگرفتی؟ :)

توهین نکن، این همه پارک و پاتوق، فقط باس بیابی!

نه نیمه پر، نه نیمه خالی، کلا بیخیال لیوان.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 14:46

i think i feel u. i dont know how....

سهراب پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 22:22 http://igw.blogsky.com

عجب ...

کلا شخصیتت شدیدا تحت تاثیر موقعیتت قرار گرفته ، دانشگاه خیلی عوضت کرده ...

امیدوارم موفق باشی ... به نظرم بیخیال باش و زندگی کن ، از همه چیز بهتره این روش !

شاخدار جمعه 22 آبان 1388 ساعت 01:04

شاخدار تشکرات ویژه خودشو اعلام میکنه و میگه که خر بازی در نیاز بیچاره خودشم اگه تو نبودی دلش می پوسید....

بعدم این نیمه خالیو خیلی خالی میکنی...
به خدا این لیوانه یه چیزی توش هست جز خالیا...
فقط غر بزن حالا...

شاخدار جمعه 22 آبان 1388 ساعت 01:09

شاخدار خوشحاله که در دسترس بودنش فقط شاخ زدن تهی نبوده

یخ پسر آقا شنبه 23 آبان 1388 ساعت 10:15

ooopsssssssssssss
oh my god
fonteto nadaram ke :)

یخ پسر آقا شنبه 23 آبان 1388 ساعت 10:17

این ooopsssssssssssss!!! رو گفتم به یاد اوپسای قدیم

نیلوفر یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 15:11

لونا چی میگفت؟... انسور کک شاخ دم پلاسیده؟! هی گفتی شاخدار یاد اون افتادم:دی

تو چقدر مینالی... دهه! هر روز داری سر یه چیزی غر میزنی ها!! زشته دیه! رفتی رشته به این خوبی، دانشگاه به این خوبی، اونم تهران...

میخوای بری معماری؟ نوچ نوچ نوچ واقعا که! اینقدر غر نزن به نظر من رشته ات عالیه. واسه سوالی هم که پرسیدی هروقت تو مسنجر آن بودی میجوابم!

الی یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 15:31

بابت غر زدن معذرت ولی خب از اون جایی که دیگه زیاد به نت و حتی کامپیوتر دسترسی ندارم و این وب زیاد آپ نمیشه، معمولا فقط وقتی این وب رو آپ می کنم که دلم گرفته و ...
هممممم، شاید اگه خیلی خوشحال باشم هم بیام آپ کنم، ولی خیلی ها!!!

مورگانا دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 20:29

خوب من که این شاخدارو نمی شناسم. ولی خوش به حال جفتتون!

کلا... دانشگاه رفتنت رو تبریک میگم. خیلی وقته بهت سر نزده بودم. دلم تنگیده بود.

خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد