Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

آشپزی

هین، حضرت الیاس امروز کماکان بچه خوبی بود! برای ناهار سوسیس تخم مرغ پخت! تازه ظرفاش رو هم شست!!! یعنی اصن دیگه... هی. چرا کسی اینجا نظر نمیده؟ کلا کسی اینجا رو می بینه؟ من واسه کی می نویسم؟ جون من هر کی این آپ رو دید تو قسمت نظرات یه بوق بزنه لااقل من بشمارم

نظرات 5 + ارسال نظر
هدهدی شنبه 11 مهر 1388 ساعت 00:40

الان من چی بگم؟افرین به تو؟یا بدو بیراه به یونیت که جمعه نهار نمیده؟؟

طلا شنبه 11 مهر 1388 ساعت 00:44 http://an-sooye-donya.blogfa.com

آخی...عین وبلاگ من...هیچ خری نمیاد توش!!!
اشکال نداره...ولی وبت باحاله ازاین به بعد خودم همش میام نظر میدم...

یخ پسر آقا سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 10:02 http://www.mahalleyeyakhi.blogsky.com

سلام
آخه آدم چه قدر بیکار باشه بیاد وب تو رو بخونه (۳ شو بگیر مال خودمم همینجوریه )

نیلوفر چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 15:20

بوووووووووووووووووووووووق

saeedids پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 00:22

salam,,,vaghean,,,adam cheghad bikar bashe,,,ebi jat shz khalie,,,khub minvisia mr ... ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد