Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

وقتی سد می شکند

کی گفته اگه من شب تا دیر وقت، اصن تا خود صبح، بیدار باشم نظم زندگیم خراب شده؟ کی گفته نظم زندگی من باید مثل اون عوضی ها باشه؟ کی گفته زندگی من باید مثل اونا باشه؟ کی گفته من پسر این مردکم؟ کی گفته هان؟ اصن من یه حروم زاده عوضیم! دست از سرم بر دارید خب. لعنت

نظرات 4 + ارسال نظر
آلا پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 01:49

اوه چه خشن...
نظم زندگیت خراب نمیشه..
اتفاقا واسه سحرم بیداری:دی
سخت نگیر الیاس بابا

سمان پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 21:29

نمیدونم چی شده وه کاری هم ندارم کلا میگم:
۱. کنترل بر عصاب خیلی خوبه
2. تو خیلی زود بهت بر میخوره! خیلـــــــــــــــی

پرپر یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 00:46

من میگم
اصلا چه معنی میده تو تا صبح بیدار بمونی
شناسنامه ات ثابت میکنه که تو بچه اون مردی..
نق نقو...
کی میخوای بزرگ شی؟

نیلوفر یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 13:24

واقعا که! اصلا یعنی چی که تو تا صبح بیداری؟ هان؟ هان؟

نه چیکار داری که تا صبح بیدار میمونی؟ آدم الکی که تا صبح بیدار نمی مونه.

نه تو یه کاری داری! من که میدونم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد