Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

Alias: Elias

اینجا آلونک شخصی من و ملک شخصیمه. واضحه که؟

الیاس

لابد دیدید سر در آلونک چی نوشتم. Alias: Elias اولی که اِیلیاس خونده میشه، به معنی اسم مستعاره و دومی که اِلیاس خونده میشه، همون ایلیاسه که a رو از اولش برداشتم و یه e گذاشتم. به نشونه الیاس. شاید هم به نشونه ابراهیم. کسی چه می دونه؟

در کل اینو توضیح بدم که این آلونک رو ساختم، که ساخته باشم. شاید هم هدف دیگه ای داشتم. کسی چه می دونه؟

ولی خب در کل، اینجا یه برنامه خاص داره فعلا. این که قراره یه سری چیزا رو بگم. هر چند هیچ وقت حافظه خوبی نداشتم -و نمی خواستم که داشته باشم- ولی قراره وایسم جلوی آینه حافظه ام رو به کار بگیرم. هر چی که از توش در میاد. همه رو بریزم بیرون. بریزم کف این آلونک. پخش کنم تو هواش. هر چی که هست.

اون وقت دو حالت پیش میاد. یه این غبار لعنتی تو هوا گم میشه و دوباره هوای آلونک صاف میشه. یا هوای این آلونک اون قدر کثیف میشه که دیگه نمی تونم توش نفس بکشم. اون وقت خرابش می کنم. شاید هم نکردم. کسی چه می دونه؟

فعلا که برنامه اینه. قراره وایسم جلوی آینه و زل بزنم تو چشای اون یکی که توی آینه است. همین جوری با چشای بی حال و بی روحمون زل بزنیم تو چشای خشک و خالی هم. دوئل کنیم. همدیگه رو بزنیم. من اونو. اون منو. شاید هم من خودمو. اون هم خودشو. کسی چه می دونه؟

اینا رو فعلا داشته باشید. اینا پیش در آمدن. این الونک هنوز راه نیفتاده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد